Nu åker den ut - jag gråter!

Efter drygt 3,5 år kommer jag snart att ta ut min piercing. Det känns jävligt jobbigt....!!! Upptäckte nämligen idag att mina två nedre framtänder är lägre/kortare och slätare än dom varit innan. Vet inte när jag kan ha börjat att dra piercingen över tänderna men uppenbarligen har jag det och jag vågar inte riskera att jag fortsätter. Hade jag haft ett mer normalt förhållande till mina tänder kanske jag hade låtit den vara kvar men eftersom jag är livrädd för att tappa dom (drömmer ibland att jag tappar dem och det är väldigt verkligt och väldigt traumatiskt) eller att något annat hemskt ska hända så kommer jag att plocka ut den när jag kommer till Sverige, så fort jag samlat mod till det.

Sorgligt känns det, för den bara SKA vara där...FAN!

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Jag kommer ihåg när du precis hade gjort den och sen var hemma hos Hanna för hon fyllde år... Om jag kommer ihåg rätt satt du och sög på isbitar och drack vatten. Hade även lite svårt för att prata ordentligt ;) Jag har också drömmar att jag tappar tänderna, så jag förstår att du är skraj... :/ Kram

2008-06-23 @ 19:04:33
URL: http://swefin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0