Jag är lite lost ibland

Här om dagen var jag på jobbet och gick fram ochh tillbaka med lite varor från lagret till butiken och så. Var tvungen att gå ut på kajen för att lämna en grej och då stod en lastbil där som lastade ur varor. Hörde värsta bra låten (som jag då trodde att jag aldrig hört) och ville knappt gå in.. Försökte höra texten så jag skulle kunna komma ihåg den så jag skulle kunna hitta låten senare, men det gjorde jag ju såklart inte.. Så låten hittade jag inte den dagen. Igår dock, när Marie körde mig till bussen, kom låten på radion igen och då hade jag ju mobilen till hans så då skrev jag ner några rader så jag kunde hitta den. Sen när jag kom hit till Mamma letade jag upp den, o tro fan då jag redan hört den :P Malek hade visat den en gång.. så smart e jag. Här är den iaf, den e bra :) (sen hade la texten och engelskan kunat vara djupare, men men)


(Takida - Curly Sue)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0