Utmanad

Jag har blivit utmanad av Hanna.

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
* Vakna tidigt och gå ut på promenad. Check!
* Hjälpa Marie med vad hon nu skulle kunna tänkas behöva ha hjälp med i sitt städande. Check!
* Jobba. Check!
* Ta emot mobilen jag glömde i Daniels bil igår. Check!
* Lägga mig tidigt för en ny jobbdag imorn.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då skulle jag fylla tio år vilket betyder att jag precis hade gått ur trean. Jag lekte väl typ asmycket med Hanna Dahlgren hela tiden och hade någon huge crush on Hafstad :D

Ställen du bott på?
Först bodde jag på Södergatan i Vbg med mamma och pappa. Sen flyttade jag och mamma till Bokgatan, Vbg. Sen vart det restad gård (fortf Vbg) och sen när jag var nästan fyra flyttade vi till Ingemar i Skogshöjden (Thn) där jag växte upp. Flyttade därifrån när jag var tretton till lägenheten i Hjortmossen och där bodde jag till september förra året. Flyttade därefter till Carlisle, MA, USA och nu när jag kom hem i maj flyttade jag in hos min syster här i Västra Frölunda.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
* Dela med mig till vissa specifika jag vet behöver.
* Åka till Maria i USA några veckor i sommar innan hon åker hem.
* Joina Erik och Malek till Ro.
* Muta någon på GU så jag kommer in till hösten?
* Välja att inte ta studielån och sedan vara glad åt att min ekonomi är säkrad och jag inte behöver oroa mig i framtiden.


Jag utmanar Mikkan.

Kommentarer
Postat av: Mikkan

tackar för utmaningen! Hehe, aldrig fel att göra :) Hoppas du har det bra. Kram kram

2008-06-28 @ 21:35:37
URL: http://swefin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0