Allt e sa enkelt - NOT!

Okej. Marie ringde och kollade upp allt, genom att jag fatt erbjudande hem och tackat ja e jag garanterad prov. Sa det var ju bra. Dock svarade en som har hand om allt pa mitt mejl och sa samma sak, ja genom det ar du garanterad prov, men jag hittar dig inte i listan. Harligt! Sa har dom klantat till det? Iaf, jag fick uppge fullstandigt namn och personnummer sa skulle hon kolla. TRAKIGT att det ar en satansjavlahelvetesskitpaskhelg hemma vilket betyder att jag inte kommer fa svar forrns pa tisdag, om jag har tur ens. Harligt!

Sen till nasta roliga grej. Det ar billigare att kopa biljetterna i Sverige istallet for har (beroende pa hur dollarn star forstas). TRAKIGT! Synd dar jag har amerikanska pengar (det kostar att overfora och ha sig) + ja inte vet hur ja skulle fa tag i biljetterna, om dom nu inte ger e-ticket. Vi far se. verkar som att det blir till att lagga $800 pa flygbiljetter. Sweet....

Till raga pa allt e vandrarhem DYRT dar uppe. Skitliv. Flygbussarna verkar ok iaf. Men synd dar Kim och Shomi om ni fortf vill komma upp, for tagbiljetter ar DYRT det ocksa!

Synd dar om ja maste aka i Maj igen.

aja... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0