:)

Igar kom mitt paket :) Sa nu har jag OTH 4th season, samt alla nya skivorna utom den fran prince som kommer lite senare. Den e ju rolig med for jag kopte den for endast en lat :D Iaf.. jag e glad :) Sitter och sjunger i bilen hela tiden, som vanligt :P

Hade sanglektion igar med, det var med roligt :) Igar var en bra dag :) Akte till Maria efterat for att se OTH, och DET gjorde hela min dag, hela min vecka :D Jag ar glad nu. for cirkus 12 h sen tyckte jag valdigt illa om Haley, det gor jag inte nu :P

Har inte sa mycket att skriva egentligen. Min mormor har teorier om mitt kna, hon e sot hon. Dock kan jag inte ta ut skenorna hur som helst mormor, ja maste vanta tills jag kommer till Sve for jag tanker ju inte betala for det  :P

Idag kommer Patti, varan nya CC hit. Det ska la bli trevligt, dock sumpar det min mojlighet att ga och simma, sa jag ska forsoka ta en promenad imorn, for om jag gar till gymmet imorn kommer jag vilja gymma for jag kan inte pa fredag for da ska vi tydligen till Sanja :P haha!

Lordag blire kareoke i Boston, DET kan bli kul :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ÄÄÄR orealistiskt och jag ÄÄÄR inte panikslagen. Tvingad är jag inte heller. Jag har antagligen inte råd och antagligen inte någon som passar katterna. Antagligen skulle vägen rasa någonstans på vägen så jag skulle antagligen aldrig komma fram... men tanken var skön. ;)

2008-03-12 @ 15:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0