Fan da....

At en halv bit pizza hos Sanja.. sen chips pa festen... ja.. va ska man saga.. det var inga farliga mangder... Jag at kokosnot ocksa.. Det var ganska kul faktiskt, for jag trodde inte att konsistensen skulle vara som en not, fastan att det faktisktar en not.. jag har nog aldrig fattat att det verkligen ar en not.. ja trodde nog att konsistensen var mer lik en ananas.. kanske.. ja vet inte.. mysko va d iaf.

Som sagt... Fest igar.. eller aa.. Au Pair samling hos en osterikisk kille.. Det var ok. Jag korde Golfie sa jag var nykter, vilket kanske var bra med tanke pa hur det slutade forra gangen :D Folk var onyktra iaf vilket var kul att se pa.. dock maste jag saga att jag inte riktigt tkr om vissa folks attityder... Vad ska man gora :P Ja spela Beer Pong (pingis pa ett bord, varje lag har tio muggar med ol uppstallda, och man ska forsoka satta bollen i andra lagets ol for da far dom dricka) med Maria i borjan, mot Alex och Vero.. vi loosa. :P Va gjorde vi mer? Shake-a-face bilder... skaka ditt ansikte sonder medan nagon tar kort sa du ser ut som ett ufo... :P Sen i slutet korde vi Jenga, vilket ja tror vi kallar jenka i sve.. ni vet nar man har klossar tre och tre staplade pa varandra sa ska man dra ut klossar och bygga tornet hogre... Dock ar det har en annan variant, for pa det flesta klossarna skriver man nagot som personen som drar klossen skall gora.. Typ, Lap Dance, Frensh Kiss, Lick, Shot, sugmarke och sa vidare... Roligast maste vara den nar personen som drar klossen ska ha nagon annan till att forflytta ett foremal genom sina byxor fran en fot till den andra.. Det ser ju roligt ut. Sa det bringade iaf lite skratt igar..

Sen skulle tva killar sova hos Sanja med, vilket inte var nagra problem.. Dock kom vi hem 5 pa morronen och da ville iaf jag sova.. Sanja och Maria med, men da borjade dom sma pojkarna gnalla om att dom kande sig overgivna i ett hus fran ingenstans vilket kandes ovalkommet tyckte dom (dom var fulla), men det tror jag inte Sanja och Maria brydde sig sa mycket om (jag hade redan gatt upp och lagt mig).. Fast sen idag pa morgonen berattade Sanja att hon, 7 pa morronen, hade hort en av killarna spy i vasken i koket, vilket ledde till att hon fick raseriutbrott, slangde ut alla deras saker genom dorren, samt dem och sen gick upp och la sig. Snopet for killarna, ensamma mitt ute i ingenstans utan bil :D Ja.. det var den fredagen :P

Idag akte jag till gymmet innan jag akte hem, ska vidare till Maria om en halvtimma och sen aker vi till ngt Mall tror jag, ater nagonstans och sen till Patrick for chillkvall (tror jag). Nice. An har jag inte atit nagot idag, men det blir nog ett apple pa vagen :P

Hittade den har laten pa mitt USBminne som jag oppnade for forsta gangen igar sen jag kom hit. Den e fin.


(K-Ci and Jojo - All My Life )

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Ska du vara med i manifestationen ''släck ljuset IKVÄLL pga klimatförändringen'' som är mellan 20.00-21.00 ikväll?
Ge gärna ett svar :)

Läs mer på min blogg om manifestationen.

Ha det så bra!

2008-03-29 @ 20:10:36
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 20:12:48
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: grandma

jag läser faktiskt alla dina bloggar. krm

2008-03-29 @ 22:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0