Försvinn

Försvinn. Kan ni inte bara lämna mig ifred? Jag vill inte ha er springades i mitt huvud. Jag vill att ni går, försvinner någon annanstans. Ni har varit där tillräckligt länge, det är dags att ni går nu. Om ni inte kan säga något, göra något mer än att bara vara där och skapa förvirring, then go. Och det är inte bara ni. Ni har kompisar också. Men dom är inte förvirrande, dom är bara påfrestande. Dom gör allting så mycket svårare för dom har så mycket att säga, och dom har så många problem. Kan ni inte ta dom med er? Nu när ni ändå ska gå, förhoppningsvis, ta dom med er. Försvinn. Klipp klipp - jag vill inte ha er mer. Låt mig vara och låt mig fokusera på sådant som inte involverar er. Ni stör. Gå. Gå er väg. Försvinn.


(Hanna Pakarinen - Leave me alone)

Kommentarer
Postat av: Nina

Är det något som har hänt eller har du skrivat ev en låttext? Kramar

2008-03-12 @ 12:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0