Hur lordagen slutade, sondagen var och mandagen borjat :P

Ehm.. fran att ha haft planer pa att traffa Alex och Markos (och ev Patrick) slutade det med att vi hamna pa au pair "fest". Det var inte allt for livet, men det var kul efter lite tequila. Traffa en mexikan, Gus, som kunde prata svenska :D haha! Han tar en svenska kurs for han gillar spraket (????) och han har massa svenska kompisar har, som ar fran vanersborg dessutom. Hur kul e inte d da? Sjalvklart traffar jag aldrig nagra svenskar har omkring for jag bor i skogen fran ingenstans. Det var roligt iaf. Lite val roligt dar i slutet kanske :P
Vi var hemma hos Sanja igen fem pa morgonen, vaknade kl ett. Det ar javligt sent for att vara har, haha.

Sa igar korde Maria hem mig men kom tillbaka senare pa kvallen. Sa vi lagade mat, pasta som vanligt, och kollade OTH. Det var nice :)

Min hostfamily ar sa gullig. Dom sager till mig att jag inte far kora mer an en viss stracka, men sen nar jag ar borta sa aker dom omkring i den som fan. Javligt lyckat. Kan ju saga att jag INTE tanker rakna in deras miles i mina 250, dom har fan tva bilar till, orka att alla aker i explorern.
Dock ar jag inte sa sur just nu, jag slutade igar.

Ikvall ska vi till gymmet igen. Hade val garna akt dit igar med men det blev inte sa. Dock blire nog ingen simning idag.

image114
We <3 Tequila... eller ngt ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Nu tar vi det lugnt med drickandet va.. haha..

2008-03-04 @ 12:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0