Jag rakar faktiskt tycka sant har ar himla roligt, nar jag har trakigt.

.. och eftersom jag ska vara upptagen hela em sa kan jag ju vara snall och ge ER (hahhahahhaha! SOM OM ATT JAG HAR 100 PERS SOM LASER :D) ngt att snoka i ^^

Eftersom jag vet att min mamma, min mormor, min syster, ibland min moster samt kanske Agneta laser den har bloggen ber jag er att inte lasa den har listan. Snalla?

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln:
Forr gjorde jag det, sen jag blev tjock har borta har jag slutat :P
Gnälla: Ja.. allt for ofta.
Skrika: Ehm... det fanns ju en anledning till att jag fick ett smeknamn 0:)
Sova: Ja, alldeles for tidigt.
Ha ångest: Nej, inte direkt.
Ta mediciner du inte borde ta: Inte nu fortiden, ja maste ju betala for huvudvarkstabletterna sjalv :D
Drömma mardrömmar: Nej  inte direkt.
Drömma sexdrömmar: Nepps :D
Ta droger: Nae.. inte det heller.
Försöka vara annorlunda: Ehm.. inte sa mycket langre LO
Klä dig i svart: Jupps
Gå till kyrkan: Nae.. fast jag gillar kyrkan :)
Gå i skolan: Har ju dessvarre gatt ur gymnasiet, sa nej.
Röka: Never
Ha sex: Eftersom det inte lockar mig att ha sex med okanda amerikaner for tillfallet sa maste jag erkanna - nej.
Ljuga: Ehm... nae inte ljuga. Dock kanske jag undanhaller sanningen en del for vissa inte allt for omyckta au pairer.
Hata folk: Ehm.. Ja.
Lita på folk: Nej, inte i grund och botten.

VEM :
Saknar du
: En himla massa i Sve.
Vill du döda: Ingen faktiskt just nu, men det har varit nagra under aren.
Rörde dig sist: Michael?
Vill du slå: Mina Au pair barn ibland.. usch det ar hemskt.
Kysste dig sist: HAHA! Ehm... Rodrigo?? HAHAHA!
Vill du kittla: Maria, hon e sa jaaavla kittlig!
Kramade du sist: Det var sakert Michael det med, men bortsett fran barn sa var det Maria.
Vill du prata med: Ja, det finns ett par som jag verkligen skulle vilja ha utredande samtal med.. Tanker inte namna namn ^^
Skrek du på sist: Tyler? Michael?
Vill du vara som: Oj.. det var svart. Finns nog manga. Sag en biografi om Christina Aguilera idag, hon ar ratt bra.
Sårade dig sist: Hum.. det vet jag inte riktigt.
Vill du bli galet full med: Shamu :D Eller  min morbror, mormor och min syster, haha! (Sorry mamma men ja vill inte se dig full :P)
Gjorde dig riktigt glad senast: Erik! For han sa han kanske kommer till Sthlm :)
Fick du sms från senast: Ja.. eftersom min hostdad verkar ha tatt bort smsfunktionen pa min mob far jag inga sms langre, dock skickade jag ett sms te Malek fran internet och fraga vart fan han var igar, och smart som han ar svara han till min mobil vilket jag sag idag nar jag startade den svenska mobilen for ovanlighetensskull, sa det far val bli honom da.
Ringde dig senast: Maria.
Är vackrast på jorden: Hiiiie...! Chad, om vi inte ska ga in pa folk jag kanner :D
Älskar du mest: Hum... bra fraga.

HAR DU :
För många vänner
: Nae... men ja e dalig pa o halla kontakt med flyktigt folk 0:)
Förföljelsemani: Nepps.
Tvångstankar: Nej :D
Någon annan psykisk sjukdom: A det har jag sakert, men jag ar inte diagnostiserad an :D
Någon fysisk sjukdom: Ja nanting fel ar det med mina slemhinnor tror jag, men det ar det ingen som hittar.
Någon skada: Mitt kna e fucked up som sagt.
Färgat håret: Jajemensan
Brutit några ben: Ja.. det var ju den dar gangen nar Robin Spindel lyckades gora en spricka i mitt lillfinger :D
Några piercings: Jepps, en.
Egen dator: Inte har.. eller jo, mammas gamla som ja inte anvander.. + min egna hemma hos Shomi :P
Bra självförtroende: Det beror la pa vad det galler, sa bade ja och nej :P
Kysst någon: Ja tanka sig att jag har det faktiskt.
Haft sex: Ja
Köpt kondomer: Ehm.. nej ja tror faktiskt aldrig jag KOPT nagra :D
Tagit nakenbilder:Haha! Nej!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nepps, det var ett bra tag sen.
Bjudit ut någon: Ehm, nej? :D
Varit kär: Mjo
Dumpat någon: Ehm... ja..
Stulit någonting: Jada, typ tyska lexikon fran Nisse.
Lämnat landet: Jupps
Rymt hemifrån: Nae
Tuttat eld på nått: Hum... inte vad jag minns
Gjort något olagligt: Ajemen, jag kor olagligt varje gang jag kor bil har.

HUR :
Går du: Ehm... fult sakert :)
Springer du: Annu fulare? :D
Svarar du i telefonen: Det beror pa vem som ringer
Fördriver du tiden: Gor sana har test? Eller sjunger :P
Mycket pengar har du: Just nu? Alldeles for lite.
Tjänar du pengar: Jag passar barn! :D Men igar berattade Alex hur man kunde tjana pengar pa svampar. DET hade varit nagot :D
Ofta bäddar du sängen: Aldrig?
Ofta diskar du: Dagligen, typ en kastrull.
Ofta städar du: Ehm.. inte allt for ofta 0:)
Många stör du dig på: Allt for manga.. 0:)
Ofta träffar du din familj: Just nu? Aldrig.

TROR DU :
Att du kommer bli något: Ja NAGOT ska jag val kunna bli :P
På Gud: Nej, inte an.
På rymdvarelser: Ne
Att folk tycker om dig: Ehm.. Det finns folk som gor det :D
På ett liv efter detta: Assa.. ja vet inte riktigt.
Att fiskar kan tänka: Inte pa nagon hog niva 
Att du kommer leva länge: Det beror helt pa..

VÄLJ :
Katt eller hund
: Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Kallt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Telefon... Fast det beror helt pa till vilket andamal. For viktiga konversationer, telefon.
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Svart.. Boken ar alltid battre an filmen, men filmen kan man se med andra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0