Lille Skutt

Dagen som gatt har varit ratt bra faktiskt. Michael var relativt latthanterlig, jag gick pa 40 min promenad med honom bland annat. Tyler och jag kollade pa "Soccer dog" och senare pa dagen gjorde jag appelkaka. Ja jag vet, det ar inte bra for dieten, men det kandes battre an glass med banan och chokladsas :P

Var pa gymmet idag med - ensam trakigt nog. Maria ar barnvakt och Sanja har college. Men det funka, dock fick det mig att fundera pa om jag har en liten lille skutt i mig. Korde fat burn pa en maskin som jag inte minns namnet pa men det ar iaf en san dar som man nastan springer pa men det ar ingen treadmill for man haller i tva grejer och benen aker runt sa det ar inte sa jobbigt for knana. Iaf, den har sensorer dar man haller handerna sa man kan se sitt heart rate hela tiden, och for att jag ska branna fett optimalt ska det vara runt 131, vilket det var mestadels. Dock upptackte jag att jag efter ett tag under ett par sekunder hade 160-180 vilket upprepades flera ganger medans jag "sprang" (vilket jag gjorde i 25 min. Ett par ganger hoppade det nerat till 85 istallet. Vet inte riktigt varfor, men vad jag forstod har dom inte fatt klagomal ang maskinerna tidigare sa det skulle ju faktiskt kunna vara sant, for handerna var dar dom skulle. Gud vet. Vi ser val om ja det hander fler ganger.

For er som inte upptackt Lisa Ekdahl an maste jag saga att ni missat nagot stort. Hennes texter, hennes musik - det ar underbart. Maste bara saga det. Jag skulle kunna rakna upp ett 20 tal later som latt ar bland mina favoriter i varlden.. Dock gor jag inte det, for allt for val vet jag att du inte kommer vara intresserad. Du skulle ju dock kunna ta och lyssna pa den har, for att ta del av en liten liten bit. Sry for videon, men youtube hade inte allt for mycket att valja pa.


( Lisa Ekdahl - Du var inte dar for mig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0