Maten - JAG AR HUNGRIG

Okej, eftersom det inte ar allt for lockande att beratta for hela varlden att du atit 3 brownies pa en kvart kanske det funkar att lista vad jag ater? Vi ger det ett forsok. Det har ar an sa lange:


Bagel med ost och tomat, ett glas apelsinjuice.
Vindruvor
En stor potatis med liiite smor samt 5 kottbullar.
Havregrynsgrot
Minimorotter
Ett paron
Minimorotter (inte uppatna an men jag ska ta med dom till Maria)

Aven druckit en sprite zero, men den raknas ju inte eftersom den inte innehaller kalorier.

Sa.. Ska vi saga att an sa lange ar det iaf ratt okej? Var ju faktiskt pa promenix i 40 min med Michael pa morronen ^^


Kommentarer
Postat av: grandma

juice innehåller många kalorier.
saknar dig! kram

2008-03-28 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0