Mattligt irriterad

Varfor jag har haft battre lordagar: 

  • Vi hade forsta collegelektionen idag. 6h av bullshit om amerikansk historia. Jag hatar historia. Det blev fan inte battre av att majoriteten av manniskorna dar var helt bajs.
  • Maria hamtade upp mig imorse, sa pa hemvagen akte vi hem for att jag skulle hamta min egen bil och grejer sa jag kan sova har, ombyte och sant. Vi kom hem och dorren hemma var last. ("Min" husnyckel sitter pa bilnycklarna till explorern som jag alltid (maste) lamna hemma om jag inte anvander dem, for dom kan behova dem). Jag ringde Michelle, dom var i worcester och skulle inte vara hemma pa nagra timmar.
  • Jag far bara kora 250 miles i veckan. Det ar knappt att det racker kan jag saga. Michelle paminde mig idag pa telefonen.
  • Jag misstanker grovt att min hostdad har tagit smsfunktionen i mitt telefonavtal, helt utan att saga till mig. Detta gor att man inte heller kan ta emot sms.
  • Jag har en javla huvudvark pga dalig luft i lektionssalen samt for lite att ata.
  • Jag vager fortfarande mer an vad jag borde.
  • Jag saknar -folk-.
  • Cp-postkontoret var inte oppet igar nar jag ville att det skulle vara oppet.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaha, såna är dom. Gör som dom vill utan att diskutera saken. Har du hållit koll på att du hållt dig till avtalet. Är de dumma så kan jag säga till dem!!! Va förväntar dom sig??? Gör du inte det du ska? Tar du inte hänsyn till överenskommelser!!! Don't care about them when your not in charge!!!
Mummy loves you!

2008-03-02 @ 18:21:55
Postat av: shomi

Lilla salen da...;)..alla har vi la sanna fucked up dagar ..men d e nyttigt for dej...for du kmr nog va en lugnare manniska nar du kmr hem :d..d behovs me tanke pa att du har slangt nycklar i vissas huvuden ..haha :d..saknar dej eyy..:)kramar fran ziggooland:d

2008-03-02 @ 20:15:35
Postat av: Nina

Men lilla gumman, du får ta och komma hem istället.. Vi saknar dej här med vettu..

2008-03-03 @ 10:37:02
Postat av: Skrika

Mamma - Jo, men vi far se hure gar. Dom ar ju snalla oftast :P
Shamu - HA HA HA!
Jenny - Saknar dig med!!

2008-03-03 @ 14:42:07
URL: http://skrikas.blogg.se
Postat av: syster

Ja du, det var ingen lyckad dag precis... Antar att du har rätt att ta bort husnyckeln från bilnyckelknippan till en annan gång för annars verkar det minst sagt märkligt. Sen måste du fråga om de gjort något med din sms-funktion - det kan komma viktiga sms från någon! :) Och om det visar sig att de inte har gjort något utan det beror på något annat så är du ju arg i onödan och det är bara dåligt för dig själv...
Tänk vad du kommer att uppskatta Sverige och alla oss här hemma när du kommer hem från det hemska USA... det är något att se fram emot! :)
Saknar dig, lillasyster! KRAM!

2008-03-04 @ 07:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0