Min kara thai friend

Idag har mina kara thai friend visat mig hur illa den har sajten e. Han kopiera hela min blogg och la upp den pa sin egen. :D Orka elle! Iaf... sant e livet :P

La in ansokan till universiteten idag. Hade en liten annorlunda rangordning i ar, tror det beror pa allt snack om Sthlm. Normalt sett brukar sthlm vara sist men inte denna terminen, for nu korde jag:

1. Gbg (Det e ju trots allt narmast till hemma)
2. Linkoping (Det verkar vara riktgit bra dar)
3. Sthlm (Jag vet inte.. men det kandes bara mer lockande)
4. Lund (Det trycktes upp i hostas nar Dara flytta dit.)
5. Umea (Verkar fortf kul men det ar LANGT bort)
6. Uppsala (Vem fan vill till uppsala???)

Men som vi alla vet.. det handlar inte om det har i slutandan anda, man kommer inte in i vilket fall :P

Har ar forresten roligaste reklamen pa tv fortillfallet :D


(freecreditreport.com)

Kommentarer
Postat av: grandma

Får hoppas att du kommer in i Gbg. Ska hålla tummarna. Hur länge då??????????????
Kram

2008-03-19 @ 10:37:08
Postat av: Mamma

Jag ska säga dej att där bor Pelle Svanslös och Maja Gräddnos... och så Elaka Måns, Bill och Bull m fl - i Uppsala alltså!
Kramar

2008-03-19 @ 15:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0