Plus Model

Igar var jag och Maria pa gymmet. Gymmade forst och sen simmade vi, vilket alltsa innebar att jag hade pa mig min baddrakt. (Det ar okej att skratta har, jag skratta sonder och samman forsta gangen jag insag att jag verkligen hade pa mig en baddrakt). Iaf, klart som fan dom har speglar overallt sa jag stallde mig framfor en och kollade pa min nya, amerikanska kropp. Alltsa... Den ar ju fyllig om man ska saga sa. Jag skulle inte vilja pasta att den ar direkt ful, men den ar ju inte smal. Jag tycker inte det ar vackert, eftersom mitt ideal ar den totala motsatsen av hur jag ser ut nu, men nar jag granskade mig sjalv objektivt sa sag ja att ja, man skulle ju kunna saga att jag ar plus size, plus model. Jag menar, det finns ju uppenbarligen folk som blir uppskattade for sant med.
Nu ar val sanningen att jag ar val inte riktigt lika "fyllig" som plus modellen nedan, men betydligt fylligare an mitt personliga ideal som finns till vanster. Nu sager inte jag att den vanstra ar vad man bor ha som ideal och sa, men det rakar vara mitt. Det suger faktiskt, ja menar, varfor kan jag inte tycka att den hogra ser mycket battre ut? Fatta va nojd jag hade varit med mig sj da, eller aa, jag hade val kannt jag behovt ata upp mig lite men det hade ju inte varit nagra problem ;)
image128  vs.  image129

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm... jag känner igen mig! Hon till hö alltså!

2008-03-21 @ 08:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0