Sondertrott

Igar var jag skittrott, idag e jag supertrott. Jag vet inte men igar borjade jag fa huvudvark pa eftermiddagen... Vi gick till gymmet anda. Dock hade jag inte sa mycket energi men jag fick gjort en del iaf... Sen nar jag kom hem blev huvudvarken varre och nar jag gick och la mig var det fan smartsamt.. men men.. jag somnade.. Dock nar jag vaknade idag var jag sa javla trott sa jag lag kvar 25  min extra.. nu e jag skittrott.. Det ar mysko for jag har sovit over mina timmar de senaste natterna :S Kanske borjar bli sjuk?

Idag ar det tisdag vilket normalt sett betyder att vi kollar OTH pa kvallen, nya avsnitt. Men nej nej, nu av nagon anledning kommer dom inte sanda nagot nytt forrns 14 april, hur javla gulligt ar DET da! Skitliv!



(Three days grace - I hate everything about you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0