Where are you now?

sa igar var Patti min CC har. Det var trevligt. Hon har iaf koll pa vad hon snackar om och vet vad som ska sagas. Hon e inte mesig eller sa. Sa det var bra :) Hum.... ja trodde jag hade massa att skriva? Hepps.. glomt bort det.

Nu var det meningen att jag skulle skriva min essay, eller iaf borja. Jag har ingen lust. Trakigt! Synd dar att d inte e som att ja har tid ikvall, eller imorn.. och sen e d lordag :P

Jag dromde att jag var i Sve inatt, och jag dromde att jag traffa Erik. Jag saknar!!

En bild fran i lordags forresten. Kande att jag tvungen att ta kort pa polisen som satt med handklovar och vapen inne pa Good Times. Jag svar vi eeeeeeeee 21!

image127




Javlar vad innehallslost det har blev. Jag trodde ju det skulle bli langt och positivt? Weird.



~*~

But it was you I was thinking of. Where are you now?

~*~



( Jack's Mannequin - The Mixed Tape )

Kommentarer
Postat av: syster

undrar bara hur du har det...många dagar sen sist... idag har vi vaknat till snö, men inga mängder än så länge. Typiskt att det blir dåligt väder när jag för en gångs skull ska ut och resa lite - åker till Holland med jobbet måndag-tisdag.
Ha det så bra lilla syster, vi hörs. KRAM!

2008-03-17 @ 07:51:50
Postat av: Erik

nu har jag äntligen läst ikapp allt sen senast jag var hemma och kunde läsa.. du skriver på rätt bra ändå :P
läste att du kanske skulle till sthlm 19 april, och då undrar jag hur länge du ska stanna i sverige?
För jag ska nämligen också till sthlm runt den tiden.. men kanske att jag kommer dit först veckan efter.
Du är saknad här hemma med.

2008-03-17 @ 13:19:27
Postat av: Skrika

Sis - jo jag horde om snon, men det ar inte mer an ratt, jag har statt ut me den hela vintern! Hoppas du far det bra i holland :)
Erik - som sagt, over helgen bara. Hoppas vi ses daruppe! Kommer va nastan hela ganget dar ju isafall. Orka att vi e i drygaste stan i landet!

2008-03-17 @ 23:49:58
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0