16? 17? 20?

Igar innan min sanglektion tjotade jag lite med barnvakten som skulle ta hand om barnen (tvillingarna som Maria hade en fin kommentar om om ni minns). Nagon gang under samtalet kom det fram att han ansag jag sag ut att vara 17, han sjalv var 16. Ar det inte harligt? Nar jag var 14 trodde dom att jag var 12, och ja.. sen dess har jag val alltid sett alldeles for liten ut :P Dock gor det mig inte mycket alls. Jag menar, jag tror fortfarande att jag ar 16 - jag blev aldrig aldre. Jag menar, jag skulle nog aldrig kunna ha en pojkvan som e typ.. aldre.. eller typ.. mer an 1-2 ar aldre.. Dom ar ju for fan.. MAN! Ta Maria till exempel. Hon e precis tvartom. Hon tycker att alla som e lika gamla e typ, barn :P (Det ska till att hon rakar umgas med folk, eller iaf killar, hemma i Tyskland som ar aldre, sa det blir ju standarden.) Hon tycker for fan det ar normalt om killen e 26! Hahahaha! Skulle JAG vara med en 26 aring? Aldrig i mitt liv! Det later ju for fan gammalt att vara 21, hur gammalt e d inte o va 26? Det ar ju for fan en man! Usch! En VUXEN manniska. Nej.. det funkar inte tror jag :P Men sa ar det ju sa att jag umgas bara med folk som ar lika gamla som jag, eller yngre :P (Malek din lillskit). Nej nagra ar faktiskt aldre, men den aldsta manniskan jag kanner ar 2 ar aldre :P Sa det sa. Nae... Jag har nog inte vuxit upp riktigt an.. jag menar, jag fattar inte att jag fyller 20. Fan vad gammalt. Da anses man ju vara vuxen, och jag kan saga en sak, jag ar INTE vuxen. Jag tror jag har alderskomplex eller nagot.. Jag hade verkligen inte haft nagot emot att brorja gymnasiet igen.. Vad hande med dom aren? Nar jag borjade kandes det som att 3 ar var en lang tid. Jag kan saga att det var det INTE (dock var de handelserika). Jaja... summa sumarum, jag kanner mig liten, fastan att jag haller pa att vaxa upp. Dock ar jag faktiskt inte ens 1.60 sa det vette fan om jag nansin blir stor ^^

Och sen, hur ska man kunna kallas vuxen nar man tycker att en lat som man hor pa planet till Sve, likt den nedan, ar riktigt bra?



Sichelle - Min

Kommentarer
Postat av: mormor

Var du glad att du känner dig som ett barn. Det är inget kul att vara vuxen. Kram

2008-05-01 @ 09:49:07
Postat av: syster

runt 20, då menar jag 15-25, är det väldigt svårt att avgöra åldern på folk, det kan verkligen variera hur "gammal" man ser ut och faktiskt är. men var glad om det håller i sig - för mig var det fram till strax efter 30, sen verkar det som åren kom ifatt...hmmm... ;-)

2008-05-01 @ 11:12:06
Postat av: Skrika

Haha.. ja.. och hur gammal var det du var nu igen? :P

2008-05-02 @ 01:54:15
URL: http://skrikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0