Canada

Nu drar vi om cirkus 4h... Eller aa.. Sanja & Maria kommer hit och sen kor vi till Newton for att stiga pa bussen. Sen ar det 11h i buss som galler, hur mkt suger inte det? Sen ja det ar klart.. det slar ju inte sugiga 36h... haha. Klarar man det klarar man allt :P

Jag ar fortfarande sjuk men det kanns som att det gar at ratt hall.. Far val se  hur det ar efter helgen..

Haller pa o planerar min tid nar jag kommer hem till Sverige. Kommer hem onsdag, lunch med mormor och marie, aker ut till Kahog for att ata tarta sen blire till att sova. Softa sonder hela torsdagen till em da jag aker till Thn. Forsoka se sa manga som mojligt + ga till tandlakarn och sant kul. Mamma kommer o hamtar mig lordag morgon - aka till Linnea och Davids kalas. Sen pa ngt satt transportera vad jag an fick med mig fran Thn till V.Frolunda. Pa sondag det kanske blir till att utforska det dara gymmet lite narmare + kanske borja lalla runt Frolunda torg for att hitta jobb. Sen onsdag blir det ju Sthlm, sa som det kanns nu blir det inte vasteras innan, eftersom jag fuckade up en del med mina biljetter och sa och jag ar inte rik. Sen blir det psykisk press fram tills jag fatt jobb.. :P Livet ar hart!

Well... lat mig overleva helgen.. fran hela borjan sa jag att jag skulle dricka massa drinkar i Canada eftersom jag inte kommer kunna gora det resten av aret (mark val drinkar, inte alkohol) men eftersom jag nu kommer komma hem pa onsdag sa kanns inte behovet lika stort (ocksa det var ett behov! Det var mest kul o saga... jag e mes anda och tycker inte det ar kul att dricka mycket) sa nu tror jag det blir ett par och sen kommer jag softa for jag e sjuk :P Ska dock bli kul o se bada tyskarna i action pa samma gang ;)

Ha det nice - hors pa mandag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Heeej..
Vilken fredag pratar du om?

2008-05-16 @ 20:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0