:) :)

Kanns skont att veta att jag far en intervju.. kanns skont att veta att jag inte kommer hem for ingenting och det kanns skont att veta att jag ar ett steg narmare att komma in. Dock kan jag ju faktiskt fortfarande komma in nagon annanstans med.. Goteborg hade ju varit smidigaste, men linkoping billigast :P
Haha det ar sa roligt, folk blir gladare an jag blivit, typ Maria halvskrek i telefon och var superglad :) Jag tror jag haller tillbaka en hel del eftersom jag vet att jag ar inte inne an.. + att jag ar fan nervos for vad jag ska saga nar jag val kommer dit.. + jag ar alltid san, trakig, kall.. men  men.. jag ar glad iaf.. det kanns bra :)

Har atit tva sma bitar av Strawberry Shortcake idag, Michelle forsoker tutta i mig att det inte ar onyttigt alls, men jag tror henne inte.. dock var det riktigt gott :) Sen var jag och Tyler pa kimballs med sa jag at Limesorbet.. ah! va fan, jag kommer hem om tva veckor, da kmr jag bli smal har jag hort :D

Annu mer illa ar att jag och Maria skippar gymmet idag, for en simpel promenix.. men det gor ingenting ^^ + Det ar OTH ikvall :) :) :)

Har en konstig bubblig kansla i magen, typ nervositet fastan jag inte behover.. fattar nog inte riktigt att jag faktiskt klara det dar satans provet :P Hade varit kul att veta vad jag fick for poang, men jag tror man fick brev hem om det sa det ligger hemma hos Marie.. men det spelar ingen roll.. for jag klara mig :)

Jaja... undrar vad jag ska gora nar jag aker till Sthlm... Nagon som volenterar att kora? :D haha! Kanske blir besok hos Maria i Vasteras, borde ju forsoka fa in det... :)

Jaja... Kram pa er :) Jag kommer hem snart ;)

Kommentarer
Postat av: syster

inget brev än, men jag håller ögonen öppna... :-)

2008-05-06 @ 06:59:00
Postat av: Mamma

GRATTIS!!! Du är världsbäst gumman!!! Du är otrolig, super och väldigt målmedveten. (Du hade varit allt det där även om du inte fått intervju oxå). Jag gläds med dig och känner spänning. Typ som när du skulle köra upp... och det gick ju bra. Sen är du en av de människor jag känner som utstrålar värme... men du vet det kanske inte själv.
Good luck!!!

2008-05-06 @ 08:07:19
Postat av: grandma

Där ser du. Man kan det man vbill, som Karolina påstår. Väldigt roligt att du får en intervju. Var bara dig själv, visa empati och var optimistisk. Tala om vad du är bra på!
kram, kram

2008-05-06 @ 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0