Inget internet

Nepps, har inget internet i Carlisle for tillfallet eftersom Leon haller pa o byter over till Comcast eller va det nu ar... Darfor har jag inte varit sa latt att kontakta pa sistone, hoppas det gar over pa mandag. Sover hos Maria inatt sa far vi val se vad som hander med Walk for Hunger imorgon. Grejen ar att vadret e pissigt sa det kan faktiskt bli sa att vi skiter i det. Vi far val se.

Idag var jag och kollade pa Tylers fotbolls(soccer)match. Skitgrym e han :P Sen vart jag med pa hans kalas med, vilket var ratt trevligt. Jag kaka pizza, inte bra :P Men nagon tarta at jag minsann inte for i det har landet ar en fodelsedagstarta lika med en vanlig sockerkaka/chokladkaka med fargglad frosting (glasyr) pa. Det verkar ju inte ens gott, sa nej, det at jag minsann inte. Vi ska val laga mat har snart tror jag, far se vad det blir. Kanske passar pa att gora curry nu nar vi inte ar hemma hos mig :D Sanja kommer ikvall med och ja... vi far val se hur onyktra vi blir. Med min redan pagaende huvudvark + trakighet sa lar det val inte bli sa mycket ^^

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0