Jag ar rolig jag

Som jag sagt tidigare sa lyssnar jag inte pa texterna i latar, eller inte inneborden. Jag kan kunna hela texten i princip, men aldrig riktigt funderat pa vad som sags. Det har ar en san lat. Jag menar den ar GAMMAL och jag har sjungit den massor av ganger, men harom dagen i bilen lyssnade jag pa texten (dock sjongs den av Garth Brooks da), och funderade over vad smorpopsskitlaten faktiskt sa.. och det var riktigt.. fint :) (dock karleksbajs, men bra sadant, inte I love you 'til I die bla bla bla)


~*~
So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes
~*~




(Ronan Keating - If tomorrow never comes)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ligger säkert i släkten... jag gillar den också och för en gångs skull vet jag hur en låt du lägger upp låter :-)

2008-05-07 @ 18:51:56
Postat av: grandma

Jag gillar också låten. Har hört den många gånger.
Om du vill köpa skor & väskan skulle bli för tung knyt ihop snörena och häng dem över Axels, säg till besättn. att du behöver byta skor under en sån lång resa. Jag gjorde en liknande grej när jag åkte hem från Kina. Arbetare på fälten har så kul hattar på huvudet, en sån hade ja köpt. Den tog jag på huvudet och det var OK. Kram

2008-05-07 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0