Patrick

Sa... jag och Maria lagade mat, varan currygrejs.. Det var gott :) Sen korde vi lite Wii, bowling, tennis och Boxing. Det var kul :D Sen kom faktiskt Patrick och hans farbror hit, det var kul det med. Dock var det nog jag som tyckte det var roligast. Jag spoade skiten hur Patrick i boxning.. och baseball :P haha! Det var nice... ska forsoka traffa honom innan jag aker.. borjar verkligen fa panik over att jag ska aka hem :S

Tror vi skippar Walk for Hunger, det ska regna som fan :/

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Divi

Mmm häv i lite bira istället för att gå för de hungriga...gör det

2008-05-04 @ 13:40:08
URL: http://Divi.blogg.se
Postat av: Skrika

Ej ga du o sla ihjal en annanas, spill mat bara, gor det ^^

2008-05-04 @ 17:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0