SJUK I BOSTON

Okej... jag ar sjuk, riktigt sjuk. Det borjade med att jag vaknade upp med halsont igar, igar kvall och natt var min hals lika dalig som den var i Spanien (om ni minns, vakna mitt i natten o hosta sa jag trodde jag skulle kvavas med 17 liter hart slem i halsen) och nu kan jag knappt prata... Livet ar nice! Michelle sa att det kan vara allergi, for hon ar ocksa sjuk nu och hon sa hon alltid blir det vid den har tiden pa aret. Jag trodde inte man fick halsont av allergi men jag vet inte, sjuk ar jag iaf.

Som sagt, vi var i Boston idag och var inne pa f.y.e music (for begagnas musik), Tjmaxx (for d mesta), H&M (for BH & vita linnen) samt Footlocker (for skorna). Resultatet for min del blev en Alanis Morisette cd, ett vitt och ett oranget linne, vit snygg topp + lite grejer till grejerna jag fixar till ungarna. Besvikelserna idag vart att Footlocker INTE hade skorna (inte ens den stora Nikebutiken pa Newbury steet), H&M hade inte min BH, javla skitland samt att Dunkin Dounuts inte har offentliga toaletter tillgangliga, vilket jag papekade och sedan behovde jag inte betala for mina tre sma munchkins. Mycket weird. Sa... jag far aka upp till Nashua imorn, fastan jag varken har bensin eller miles.

Verkar som att vi hamnar i Acton ikvall, hos Alex fran Osterike som tror sig alldeles for mkt. Well, ja e sjuk sa jag skiter i vart vi ar, softa me livet :D

Kommentarer
Postat av: grandma

Allergi är nog inte helt fel att tro att dina halsbesvär beror på. Skaffa Bricanyl eller liknande munspray för astma. Det kan hjälpa.
Kram

10 dagar kvar.

2008-05-11 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0