Tillbaka

Okej... vad som hande i Canada stannar i Canada, eller? Nej men allvarligt.. det var roligt. Jag kommer inte skriva sa mycket nu for jag har inte bilder i datorn + jag har inte lust men jag har iaf varit i mitten av fallen (ni vet dom kanadensiskafallen ar formade som en hastsko  och vi var mitt i skiten) och varit bakom dom ocksa, men det var inte mycket att hurra for. Lordagskvallen var... ehm.. fylld av olika saker. Jag traffade en kopia av mitt ex, drack kanske mer an vad jag borde men jag menar... ehm.. vanligtvis dricker jag typ ingenting sa man far la overdriva nagon gang ibland. Jag fick betala for det hela dagen igar sa ja.. livet e hart.

Hemma nu... det kanns att jag aker imorgon. Michelle ar pa vag till England sa hon hade skrivit mig en lang note.. jag vill inte aka imorn men vad ska man gora.. och nej jag angrar det inte, jag vet att det ar vad jag maste gora och det ar bast o bla bla bla, men det gor inte att de suger mindre just nu..

Dessutom hade jag cpigaste drommen i natt. Assa jag kan ha cpiga drommar om folk, och ni vet nar man drommer om nagon/nagra och sen vaknar sa har man fortfarande den dar kanslan kvar fran drommen och man tror nastan att det ar sant.. och sanna drommar drommer jag ofta och klart dom fuckar en, men i natt var fan tortyr. Riktigt javla elakt, man blir ju fan lurad och lurar sig sjalv och tror att det ar sa man kanner och ja... skitsam. Weird e d.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0