En såå härlig känsla...

... när man hör en låt som man tycker om jättemycket men som man helt glömt bort. Man blir helt lyrisk för man kommer ihåg att "just det ja, den här ä rju bara sååå bra" och sen undrar man varför man inte lyssnar på den längre.

En sån känsla fick jag just. Igår la jag nämligen in den största delen av min musik jag har på datorn i winamp, och sen satte jag winamp på shuffel. Det är ju sånt man brukar göra, men jag har inte gjort det sen jag åkte till USA. Blir ju inte så när man inte har en egen dator, och någon musik har jag ju inte laddat ned sedan dess, utan det började jag med nu, när jag fick upp min dator här. Hur som helst hittade denna låt, som jag helt glömt bort. Enjoy :)


(Travis - The Cage)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0