HSP

såå.. då var det pissprovet klart.. Var väl måttligt kul o skriva men det var kul o träffa folk man inte sett på länge. Provet gick bättre än innan, så det var inte förgäves iaf. Höjde mig nog inte JÄTTEMKT men lite iaf. Får se exakt hur mkt om några veckor.

Såg Never Back Down igår, har velat se den sen ja va i USA. Den var bra ^^ Storyn var helt ok och att sen det fanns trevliga saker att titta på gjorde ju bara saken ännu bättre.

Idag blire nog skogshöjden för hela slanten o sen åker jag hem ikväll. Sen börjar tre jobbiga veckor då jag ska jobba mer än vanligt.. sånt e livet.

Kommentarer
Postat av: Kimmen

hahahaahha storryn helt ok?:D jag kan skriva bättre story!:D

2008-10-26 @ 14:58:08
Postat av: Skrika

haha :D Den filmen vill ja se sen :D

2008-10-27 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0