I'm going to Germany :D

Har ju velat åka till Maria skitlänge så häromdagen blev det bestämt. Vecka 47 åker jag till Tyskland :D Drygt 500kr fick jag betala för biljetten, det är ju verkligen ingenting. Synd det inte är lika billigt att flyga överallt. Ska iaf bli skitroligt :) :) :)
Hade ju velat åka ned till Ro med till Shamu men det får tyvärr vänta lite :/ Dock sågs vi ju för bara några veckor sen - vi märker ju inte ens när vi e borta från varann :D Haha!

Jag var och gymma förut, alltid lika angenämnt - hrmf! Blev dock inte lika mkt kondition som jag planerat, för mina knän var för veka. Konstigt tyckte jag men man får väl lyssna på kroppen ibland. Tar igen det på fredag.

Haha, upptäckte just jag har "99 Luftballons", det visste jag inte :D En tysklåt som antingen blivit översatt till engelska senare, eller vice versa, men jag tror faktiskt på det första. Vi lyssnade på den i USA iaf :D Nostalgi :P Ni får med höra förresten ^^


(Nena - 99 Luftballons)


Kommentarer
Postat av: en viss katt

men tänk om det där billiga flygbolaget går i konkurs... då kanske du måste stanna hemma!?! ;-)

2008-10-29 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0