Jag är ganska värdelös på att höra av mig

Jag fick ett brev i juli, jag svarade på det igår. Via mejl. Det är ganska uselt, men det är inte så att jag inte velat svara. Jag har verkligen tänkt på att jag ska svara i princip varje dag, men det har inte blivit så. Jag menar, man vill sitta ner, inte vara stressad och svara på allt, men det känns alltid som att "imorn kommer jag ha mer tid". Samma sak gäller mejl, men där är jag nog liiite snabbare iaf. Usch, det är illa jag vet, men det bara blir så.

Har iaf varit duktig med träningen denna veckan, kanske kan ja fortsätta gå ner lite nu då? ^^

Kommentarer
Postat av: syster

bättre sent än aldrig! :-))

2008-10-17 @ 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0