Gifta sig?

Jag och Shomi chillade i stan här igår kväll. Lalla runt på Åhléns, myste på Fröken Olssons och åt lite lätt på Pizza Hut. Det var nice och vi diskuterade massa saker, dock inte den där giftas-frågan som vi faktiskt brukar komma in på. Det är nämligen så att det är en himla massa tjejer, lika gamla som oss, som har väldigt nyss eller snart kommer att gifta sig. 20 år och gift. Det känns lite konstigt faktiskt. Skulle vi gifta oss nu? Ha! Med vem? Vem skulle man gifta sig med nu? Sen ja klart, har du stadig pojkvän o bla bla bla är det la en helt annan sak, men ändå! Vadå gifta sig? Men uppenbarligen finns det flera tjejer (och killar då förstår) som gillar idéen... Vackert för dom, hoppas det håller. Jag och Shomi lär väl förbli ogifta då då, det är väl så det går när man ska ha karriär istället :D haha!

Nej men helt ärligt, det ordnar sig nog. Dock var frågan vad fan han kan måste vara. Dom säger att är du läkare kan du aldrig gifta dig med någon annan än en läkare, han kommer aldrig förstå + som tjej kanske det är lite svårt att ha en kille som är lägre än en själv.. Det låter fult men det är så faktiskt. Så en läkare, ja. Men då fuckar man sina barn, då får man vänta 10 år med det annars blire synd om dom :D Hur som helst.. ska han inte vara läkare.. då får han fan va något annat, högt. Annars går det inte. Sen måste han kunna sjunga, det bara är så.

Jobbet kallar, jag skulle ha softat imorse för jag träna igår em, men tro fan jag stack till gymmet idag ändå. Blir väl dit imorn med. Peace

Kommentarer
Postat av: shamu

men fan ...ta shpindel da ...han kmr ju kma hogt :D

2008-09-15 @ 14:15:11
Postat av: wechana

han går i chalmers d klart han e högt. Det ger respekt:D

2008-09-15 @ 22:03:21
Postat av: wechana

shit vikken svenska jag har:D

2008-09-15 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0