Nötter

Det finns alldeles för mkt nötter i världen. Jag blir ju irriterad.

Jobbat idag. Nästan direkt efter det fick jag skjuts ut till Kåhög. Var både hos min morbror och mormor under ett par timmar och sedan åkte jag hem. Var riktigt mysigt o komma dit ut lite, borde göra det oftare. E riktigt trött idag, sova snart. Ska upp tidigt o jobba imorn, sen flänga direkt till Thn för att sedan flänga TILLBAKA på kvällen. Jobb imorn + hinna med gymmet. Ledig onsdag iaf, då blire Thn och tandläkare.. sen jobb jobb jobb.

Ngn dag kanske jag ska vila också ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du! Tänk om det bara hade funnits mandlar istället - men då kan man få halsfluss! :P

2008-09-23 @ 12:14:43
Postat av: syster

jag undrar.... är det "SCWEITZER-NUTS" du menar....? ;-)

2008-09-23 @ 13:20:07
Postat av: Skrika

Det e en hog niva pa humorn har kanner jag... :P

2008-09-24 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0