Back in Gothenburg

Sådär, då var den miniresan avklarad. Började på Överby med Malek. Jag hittade ett par jeans där för 250kr, hade kostat 900 så dom fick det bli med tanke på att de flesta av mina jeans är för stora eller för små. Snurrade runt där en stung, såg både Kim och Daniel så det vart nice. Åkte in till stan och mötte upp Jenny sen och fick skjuts hem till henne av Tobbe. Vart en nice kväll, Sandra kom dit med sin mage ;) Sen vart det film med Erik och Malek hemma hos den senare. Vi såg "What happens in Vegas" med världens sämsta kvalité (helt mitt fel) men fan va rolig den var :D

Idag vart det rättegång. Han var inte där men dom beslöt att genomföra rättegången ändå så nu är vi klara med det där iaf :) Känns bra. Har en dag hemma nu. Städade lite lätt och gjorde mat till mig själv, kors i taket. Lär nog bli lite singstar snart, det var länge sen ^^ Gymma gör vi en annan dag, lat är jag, I know.

Klippte ut mina ögon från en bild från i somras. Blev nice ju ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0