Bli inte rädd nu...

... men nu uppdaterar jag igen :P haha! Kollade på Skavlan nyss, du kanske har missat det. Är en talkshow med en norsk kille, Skavlan, och han tar dit gäster som får snacka om sig själva och diskutera saker, med varandra. Det är kul, för det är alltid roligt folk där. Måns Zelmerlöw var där, han var inte en av dom roliga, men jag fick höra den här låten som jag nog aldrig hört innan. Syster trodde jag var knäpp som aldrig hört den, men jag slår vad om att den spelades när jag var i USA (jag missade all svensk musik under den tiden, vad begär ni?). Hur som helst, jag gillade den. Alldeles lagom trallvänlig för att jag ska kunna lyssna på den i några veckor. Winnerbäck var med i programmet med, fick höra "Ingen Soldat" som jag inte hört på länge, där har vi också en RIKTIGT bra låt... kommer inte ihåg om den var på spelningen i somras, men då var det också mycket nice musik. Var riktigt nice den dagen, med mina underbara killkompisar för övrigt :P

well... jag uppdaterar säkert mer imorn, har ju änna kommit in i det här igen :P


(Måns Zelmerlöw - Brother, oh brother)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0