Börjar bli sjuk?

Misstänker det iaf.. eller aa, jag har förkylningssymptom men jag försöker hejda det med Enchinagard och jag är fastbesluten att inte bli sjuk. Ok, lite sjuk kan jag överleva men inte så att det blir jobbigt att jobba för då blir jag trött :P

Tog mig faktiskt till gymmet idag och körde BodyPump, inte illa. Var ju på gymmet i måndags med och körde gruppträningspass så det känns bra. Hoppas bara på fredagen nu med :) Dock lär jag ha en jävla träningsvärk imorn men det får väl gå ändå :P
 
Snubblar som vanligt över gamla låtar som jag påminns om att jag gillar. Detta är en cover - hittade ingen studioinspelning av originalet på youtube. Enjoy!


(Goo Goo Dolls - Give a little bit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0