Damn...! :D

Jag tycker det är skitroligt med såna här listor egentligen, men det var verkligen inte meningen att två skulle komma direkt efter varandra.. men man hade ju inget val.. ser man e man utmanad :P

NÄR DU SETT DETTA ÄR DU UTMANAD!
 

Ditt namn?:
Erika Angelica Björkström Karlsson
Hur Lång är du?: 1,58 m
Spelar du något instrument?: Piano o gitarr, men är inte särskilt duktig :D
Dina första tankar när du vaknar?: Det är lugnt, ja kan snooza lite
Vart befinner du dig just nu?: Framför datorn?
Biter du på naglarna?: Ibland
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?: haha! vita
Har du några husdjur?: Just nu är det ju Mysan :P
Är du singel?: -
Vem är snyggast?: Chad?
Vem vet mest om dig?: Jag sj? :P
Vad vill du ha just nu?: Mer tid
Ditt mål i livet?: Att bli en Svensson
Rädd för?: Att misslyckas med mina planer
Hur gammal är den äldsta person du kysst?: 25
McDonalds eller Burgerking?: McD
Sjunger du?: Jämt
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig?: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar?: Det händer
Din hårfärg?: Just nu blonderad
Skor du hade på dig idag?: Jag har inte använt skor idag än
Vad sover du i?: Pyjamas? :D
Kläder du har på dig?: Just nu? Boston Red Sox T-shirt med tillhörande boxers
Favoritårstid?: ... Våren tror jag
Favoritmat och dryck?: vet inte, nötter? ... och cider?
Hur svarar du i telefonen hemma?: "Erika"
Hur svarar du i mobil?: Då ser jag ju vem det är, så då svarar jag genom o kalla den andra för ngt roligt :P
Sov du ensam inatt?: Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse?: Sov
Vad var det senaste någon sa till dig?: Godnatt tror jag :P
Druckit idag?: proviva mango
Vad är det för väder hos dig nu?: Det har snöat, mer vet jag inte
Godaste glassmaken?: Beror väl på vad
Drömmer du mardrömmar?: Inte ofta
Favoritklädsel?: Tjocktröja o stora byxor
Favoritgodis?: Choklad
Hur många kuddar sover du med?: 3
Längtar du mest efter just nu?: En massage
Vad luktar det nu om du sniffar lite?:  Yoghurt (stavas det så?)
Saknar du någon just nu?: Ja
Snus eller cigaretter?: Varken eller
Vill du ha barn?: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag?: Nej
Är du blyg?: Kan vara
Tycker du att du har fin dialekt?: Haha, nae
Tycker du om fester?: När jag väl kommer dit, ja
Tycker folk du är snygg?: Det beror på folk
Har du använt någon hårprodukt idag?: Nej
Vad har du för planer till helgen?: Bio och husmöte
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?: som det är kanske
En bra film?: The Notebook
Vem får en kram?: De flesta
Vem får en puss?: Inte många
Sprit, cider, vin eller öl?: Cider
Hund, råtta eller katt?: Katt
Tycker du om din pappa?: Ehm, vet inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0