Lägga ner kanske? :D

Det har väl inte undgått någon av alla de hundratals läsare jag har varje dag att det publiceras nytt här allt mer sällan. Vad beror det på tro? Jag jobbar alldeles för mycket och hinner inte ens slå på datorn om dagarna? - nepps, inte sant. Lite om dagen brukar jag hinna med. Är det så att jag håller på med massa hemliga saker som ingen annan får veta och därför finns det inget att skriva här? - nej... inte särskilt måna hemliga aktiviteter som försigår.. lite kanske men inte mycket. Så hur är det då? Jo, det är så att det händer inte ett skit :D Jag är för jävla tråkig och oengagerad helt enkelt. Jag jobbar sex dagar i veckan och när jag inte jobbar så försöker jag göra ngt meningsfullt, vara social på något sätt.. och träna. Det går väl sådär. Men planen är att jag ska dra ner på o jobba, eller rättare sagt försöka o inte gå in extra. Jag såg fram emot nästa helg skitmkt, för då ska jag vara ledig både lördag och söndag.. dock upptäckte jag igår att det fattas folk till på söndag. Hur ska jag INTE säga att jag vill jobba? Jag vet inte, jag jobbar på att finna styrkan till det.. :P

Jag satt och kollade igenom gamla bilder på mig själv häromdagen, haha. Hittade den här bland annat. Icke-blond och faktiskt ganska smal. Jag blev förvånad.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0