Chillkväll

Lördag igår vilket innebar jobb... lite tråkigt att jobba denna veckan i och med att flera får på semster nu och jag lär troligtvis inte jobba med dem mer =/ Livet är hårt. Hur som helst, igår åkte jag till Thn på kvällen efter att ha ätit lite jordgubbar hemma. Killarna hämtade mig på station så gick vi och köpte pizza som vi tog med oss ut till Öresjö. Pizza Svan testade vi på :D Pizzan var god, men det kändes lite konstigt att få Knorrs Bearnaisesås på pizza :P Hur som helst. I Öresjö käkade vi och spelade volleyboll :) Sen hade Erik och Malek simskola, eller rättare sagt dykarskola, med oss andra :D Det var roligt.
Vid elva drog vi hem till Malek för att en gång för alla ta Erik i Neger och President (en kamp som pågått den senaste veckan). Även idag vann han till en början men sedan tog Josef ner honom och spenderade ett par omgångar på presidentposten tills jag kom och övertog den så vacker ^^

Får se vad som händer idag. Softish lär det bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0