Jag lever by the way..

.. man skulle dock inte kunna tro det idag. Trött som fan är jag, vaknade halv sex så det är väl ok. Plockade varor idag, vi var klara tre. Det funkade ändå. Har inte gjort något vettigt efter det. Borde ha börjat packa, eller borde iaf sett till så att de kläder jag vill ha är rena.. men nej.. det gjorde jag inte. Jag var trött. Världen går nog inte under för det.

Vad har jag uträttat de senaste veckorna? Ingenting typ. Shomi har kommit hem, det hade hon inte sist jag sluddra här väl? Jag har fått negativt besked från Norge, hur nu det kunde gå till. Imorn ska Danmarksbeskeden komma. Köpenhamn skickar på post medans de andra universiteten ger besked över internet. Moget.

Jag försöker få tag i någonstans att bo i Malmö. Vi får se hur det går med den saken.. hade ju självklart helst velat hitta en egen lägenhet att hyra först, men inneboende kanske får funka i början. Man kan ju ha fördelen att hamna med trevliga människor och det skadar ju aldrig.

USA på söndag, fan va sjukt. Men ska bli så jävla nice också :) Frågan är om man lyckas släppa stressan man har här hemma, troligtvis inte :P Ska försöka dock. Hoppas på bra väder iaf :) 

Well.. känns som om att jag är lite för trött för det här. Men som sagt, jag lever iaf :P

Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0