Nu händer det grejer...

... svar om antagning nästa vecka.. vi vet ju hur det kommer gå men det är ju ändå lite spännande. Har börjat fiffla med grejer så att jag ska kunna göra mig av med lägenheten, typ fixa förråd för grejerna som står i Trollhättan.. Får bara hoppas mina kära vänner kan komma med och hjälpa till och bära, annars lär det gå åt helvete.
Har som sagt börjat jobba för att hitta boende i Malmö, känns som om att det kommer gå. Så sjukt bara att jag lär dra iväg om drygt en månad. Stört.

21 imorn... hade ju faktiskt betytt något om jag var kvar i USA :D haha! Blir om en månad, inte ens det ^^

Imorn ska jag till läkaren utan ögonproblem. Så himla bra ^^

Nu börjar även tre veckor av jobb non-stop typ. Tråkigt men sant. Men som sagt, får försöka trycka in en transport av grejer någon av de få lediga dagarna.

Nu kommer Shomi snart med :)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0