yeah

så... vad har jag haft för mig de senaste dagarna?

I Måndags var vi kort om folk till jobbet så de flesta jobbade över en timma. Vi hade tur med vädret (det var mulet) så det var inte alldeles för mycket att göra. På kvällen körde vi småttingar en liten after work på rumpanbar vilket var himla trevligt.

Igår städade jag lite hemma och fifflade en del. Mejlade massa folk i Malmö som hyr ut rum, jag menar jag räknar ju med att det är där jag kommer hamna. Verkar faktiskt som om man inte kommer behöva bli helt bostadslös, frågan är då bara vilka krav man har på hur man ska bo. Vi ser.

Åkte till Trollhättan sent igårkväll med. (shit.. känner jag inte vet om igårkväll är ett eller två ord =S .. pinsamt).. hur som helst.. Mamma hittade ett billigt förråd i sjuntorp och det är jag i behov av så vi ska ge oss ut och titta på det. Har Mormors bil eftersom jag inte känner för att åka kommunalt ut till Sjuntorp.. ne usch.
Såg film igår med Erik och Malek med, the Condemned... den var bra faktiskt.

Kvällen? Ska inte komma allt för sent hem till Gbg, det är den enda planen. Ska jobba imorn och det med en hyfsat fuckad axel. Kanske är den lite bättre idag, jag vet inte. Dock började den andra bete sig konstigt igår med. Mongo.

Har läkartid på fredag, skulle ju kolla upp min problematiska hud runt ögonen. Tror ni det är några problem just nu då? nej! självklart inte. Ska sova med ögonskugga o mascara kletat runt ögonen i natt bara för att framkalla en reaktion.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0