Jag är i den lilla staden

Har just sett Spanien vinna över Irak med 1-0 i fotboll. Det var intressant :D Jag ville så gärna att Irak skulle vinna, eller iaf spela lika, för det hade varit så roligt. Men nej, så blev det inte. Dock hade det kunnat bli så, 1-0 är inte så farligt ändå. Dock skulle jag inte kunna påstå att de hade förtjänat det, killarna kunde inte ens passa ordentligt. Eller behålla bollen. Men det var underhållande iaf, o det fanns en snygg spelare :P haha!

Har även suttit ute i solen och spelat kort.. ätit toast som är standard... o nu blir det att dra vidare. Ska slänga iväg några telefonsamtal och sen hoppas på skjuts från Kim :D

Midsommar utanför Kungshamn? Ja kanske, just nu är det det enda vettiga förslaget egentligen. Men jag vet inte än. Blir till att ta en funderare på det tills imorgon, känns som om det är dags att bestämma sig då. Panikplanering torsdag kväll som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0