Midsommar

Jupps.. det var igår det. Jag jobbade till klockan två så det vart ingen stor planering. Efter jobbet åt jag och syster midsommar lunch med jordgubbar till efterätt, självklart. Sedan åkte jag till Malek vid fem. Vi körde softishkväll. Käka till arabimusik och diskussioner om hur man ska dansa, käka fruktsallad och glass medans vi försökte få ned en film och när detta äntligen var klart tog vi varsin midsommargrogg till den. "A guy thing" såg vi, jag skrattade ^^ Sedan fick Malek snällt följa med mig ut när jag skulle plocka blommor. Några gärdsgårdar orkade jag inte leta upp och hoppa över, men nio sorters blommor fick jag ihop iaf. Normalt sett brukar jag plocka sju bara men nu råkade jag hitta två olika sorter till så då tog ja dem med, det borde väl ge mer kraft? Jag lyckades hålla mig från att prata så jag hade goda förutsättningar att se Mr Right när jag somnade, så jag la mig förväntansfullt.... och vad händer? Jag drömmer världens rörigaste dröm om att jag är på något stort fartyg (fast det var inte alltid ett fartyg) med massa människor, många som jag vet vilka det är. Vet inte riktigt vad syftet med att vara där var, men jag såg massa olika folk, massa olika killar, och ingen framträdde mer än någon annan. Så, vad ska man dra för slutsats av det? Det finns ju två alternativ;

1) Jag kommer aldrig gifta mig.
2) Jag kommer gifta mig flera gånger.

Hrmf, vet inte vad som är värst :P

Jaja, det var midsommar det iaf. Vi kanske inte var ute o söp, men roligt hade vi i alla fall ^^

Idag blir det att stanna i Thn, får se vad som händer. Ska jobba imorn så får väl ta mig hem i anständig tid iaf ^^

Peace


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tror absolut drömmen tydde på att du plockat alldeles för många blommor, du skull nöjt dig med 7. 9 kan ju mistolkas om man ser den upp och ner och då kan drömmar gå helt åt fanders!

2009-06-21 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0