Solig helg

I fredags natt åkte jag som sagt till Trollhättan, var faktiskt riktigt skönt att vakna där. Drog upp killarna vid tio och tvingade iväg dom till Ursand en timma senare. Vi köpte med oss korv och bröd och massa vatten så vi kunde stanna ute länge. Det var riktigt nice väder, sol och blåste lite lätt så man dog inte av värmeslag.. Vi körde beachvolley, badade, solade och spelade kort.. och grillade förstås. Det var riktigt nice måste jag säga. Efter badet drog vi hem, duschade och sen iväg på förfest i Strömslund. Inte helt fel faktiskt. Kim stod för underhållningen då han la sig till med en brittisk accent och gick och konverserade med folk. Det var riktigt roligt och det finns på film :D Så vi fördrev lite tid där, jag lyckades dunka huvudet i ett skåpshörn så hårt att jag fick tårar, inget som händer ofta. Kan säga att jag var glad över att vara onykter just då :D
Vi drog iväg till Lipz sen. Känns som om man börjat springa där för jämnan igen, haha! Lite lätt patetiskt kanske när man bor i Gbg? Vad vet jag, roligt har vi när vi går dit i alla fall. Skrällen i lördags var väl att Josef Fares var där vilket var lite kul. Mindre kul var att jag fick hälsa på människan tack vara mycket pinsamt uppträdande av Kim. Hoppas han ramlar :D
Efter lipz vart det lite kebab och sen åkte vi hem. Söndagen spenderade jag utanför Lysekil i en stuga med syster och systers systers familj. Trevligt var det, fick dock akta solen lite. Lyckades ju bränna mig på ryggen på lördagen under volleyn... Hade i och för sig smörjt mig med solskydd men det var enbart axlar, armar, bröst och ansikte, något som syntes tydligt. Hade en brokig linje över axelarna, ena sidan röd andra brun. Roligt såg det ut! :P

Idag var det jobb och har väl inte hänt något särskilt. Imorn blir det sista sånglektionen... lite tråkigt. Tråkigare är att jag än inte lyckats få fram ackorden till den låt jag vill sjunga. Vi får se hur det går med den saken. På onsdag verkar det bli trip till Eriks stuga över dagen. Kan bli riktigt roligt tror jag. Synd man inte är ledig längre perioder så man kan GÖRA saker.. men men :) Man ska vara glad för det lilla :)

Just det ja.. när vi skulle ner till stan igen från Strömslund så gick något fel. Erik lyckades hamna i mitten av baksätet. Fan va ja skratta :D Lägg märke till vart hans knän är, och tänk då på att hans ben är kraftigt böjda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0