Busy day

Jupps, ska flänga runt på massa grejer idag. Börjar med sång klockan tio, det lär bli intressant, nervöst och roligt :) Ska klippa mig senare också, men innan det ska jag försöka hinna växla lite pengar.. Ska försöka tvätta lite hemma också, kanske skriva en packningslista med. Måste även ta mig ut till Angered någon gång under dagen för att byta kort med Malek. Ja det lär bli en intressant dag. Synd att inte solen skiner, då hade det varit riktigt nice. Blev på jättebra humör igår när jag cyklade till jobbet eftersom det var solsken ute. Det gör verkligen mycket för ens humör :) Men men, jag räknar med att våren är här när jag kommer hem från Rumänien.


Jag bjuder på den här. Sommaren 06 är det :D


Kommentarer
Postat av: syster

nu förstår jag varför soffan är så "gropig" ibland... haha!

2009-03-10 @ 10:55:07
Postat av: Hanna

Du är utmanad! :)

2009-03-11 @ 11:53:33
URL: http://hyunmee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0