Helgen som gått

Fredagskvällen ägnades åt att ta det lugnt hemma framför tvn. Hade ont i huvudet så var inte särskilt aktiv (inte för att jag brukar vara det men inte ens datorn startades så jag var ovanligt inaktiv). Lördagen ägnades åt jobb, något som faktiskt gick hyfsat bra :P Efter jobbet åkte jag hem och duschade och så för att sedan ta tåget med Malek till Trollhättan. Det blev biljard med Kim och Erik och jag sög inte allt för mycket, inte hela tiden i alla fall :P Var iaf riktigt nice att bara ses sådär, händer inte allt för ofta. Gick och satte oss och chillade lite på strandgatan efteråt. Inget speciellt med det mer än att killen i kassan frågade Malek om "tjejen som sitter med er är arton?". Tack, tack för den. Ska jag någonsin bli bekräftad som vuxen? :D Tror inte det.. men som sagt, vi vet ju att det alltid varit såhär och en vacker dag lär man väl bli glad över det :D haha!

Idag vart det en lugn dag. Åkte tillbaka till Göteborg vid ett. Åkte ut till majorna och mötte upp syster för en sväng in på Sjöfartsmuséet där det bland annat fanns en utställning om homosexualitet på Amerikafärjorna förr. Hyfsat intressant faktiskt. Blev även en sväng in på Bengans :D 5 cd-skivor för 55kr totalt blev utfallet för mig, helt okej faktiskt :P Dock blir min lista på skivor bara längre trots att jag stryker och stryker ifrån den hela tiden. Men men, jag har väl några år på mig att samla till :P

Förresten, minns ni att jag pratade om hur mitt hår såg ut för cirkus tre år sedan, eller två och ett halvt kanske är ännu mer korrekt.. sommaren 06 iaf.. Har lagt in alla bilder igen så nu får ni se.  Mitt hår är fint här ^^




Kommentarer
Postat av: syster

fint!

2009-03-09 @ 13:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0