Sjungit hela dagen

Jupps.. började med Annies song imorse och fortsatte under hela dagen med diverse olika psalmer, låtar av Lisa Ekdahl och Björn Afzelius samt lite annat smått och gott. Lennart var den som fick lyssna och han hade inte allt för mycket emot det ^^ Imorse bokade jag även in en lektion till på tisdag så det ska bli intressant att se hur den sångpedagogen är. Skall även klippa mig då så det blir nog en nice dag.

Helgen då? Kanske faktiskt blir en snabbvisit i Trollhättan. Stressa från jobbet på lördagen för lite nice umgänge med boysen, får väl se. Kan vara trevligt i vilket fall.

Hade tänkt lägga upp en bild som visar hur mitt hår såg ut för cirkus två år sen.. upptäckte dock att mappen med mina bilder från innan jag åkte till USA inte finns på min dator, har ingen aning om vart den tagit vägen. Dock är det ju sånt som jag har på cd-skivor så det är väl lugnt.. ^^

Sen är jag igång och drömmer igen.. och det är mitt eget fel. Men jag ska faktsikt göra något åt det, snart. Ska fucka för mig själv grovt men bättre det än gå omkring såhär och lalla. Haha, lite spänning i tillvaron :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0