Boende i Köpenhamn

Nu är jag färdiginflyttad i mitt studentrum i Köpenhamn. Det tog sin lilla tid och det hade varit hemskt utan Johanna och hennes pappa så jag tackar så mycket för hjälpen! Vi blev klara med all flytt (både min och Johannas) vid tio igårkväll och idag har jag ägnat timmarna åt att packa upp mitt rum. Vaknade runt åtta då vi hade födelsedagsväckning för en kille som inte bor i korridoren längre men ändå sov här. Var bra att se vilka det är jag egentligen bor med, även om jag nog fortfarande inte har hälsat på alla än.

Nu ska jag sätta mig och börja läsa för dagen. Hade egentligen behövt börja redan klockan nio men insåg att jag inte skulle kunna koncentrera mig om jag inte packade upp alla mina saker först. Jag hoppas också att jag inte fått med mig några levande larver över hit, men jag har köpt insektsspray just in case och den sprutar jag med lite här och var.

Jag börjar tredje semstern nu = förvänta er ingen uppmärksamhet av mig förrän januari.

<3

Kommentarer
Postat av: syster

Tips ang eventuella husdjur: skaffa några bitar "röd cederträ" och lägg i garderoben. Det lär vara ett sätt att hålla borta många såna små typer... :-D

2010-09-02 @ 11:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0