Idol 2010

Jag måste säga att jag är positivt överraskad över årets omgång av idol. Jag tror att tv4 valt att visa lite fler bra auditons och lite färre dåliga i år. Det tackar vi för, det gör att det blir lite roligare att titta. Dock vet jag inte vad som hände med dagens avsnitt. Det är ju hemskt. På riktigt. Dom låter förjävligt. VARFÖR går man dit när man är så dåligt? Varför? En ostämd gitarr? Stanna hemma.. Eller be någon stämma den. Knacklig engelska? Gå en språkkurs. FÖRSÖK i alla fall läsa texten innan.. jag blir så trött.

MEN, överlag har jag varit glatt överraskad över auditionturnén. Ska bli intressant att se slutaudition :)

Imorgon ska jag ha sovmorgon. Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0