Alvin and the Chipmunks

Igar var jag, Maria och den nya au pairen Sanja i Lowell och kollade Alvin the Chipmunks. Skitrolig!! Jag ska aldrig mer se vuxen film, barnfilmerna ar latt dom mest underhallande :D Sa den har filmen handlade om tre chipmunks (animerade) som flyttar in hos Dave (verklig manniska) och borjar sjunga hans musik. Skitsota var dom :)
Innan var vi pa starbucks, vilket var kul det med for dom fragar alltid vart ens accent kommer ifran, och sen far man forklara sin historia. Alltid trevligt att prata med folk. Sanja var forovrigt riktigt nice hon med, jag och Maria fick ju bedomma henne igar :) Men hon var nice, + hon ar 21 (magisk alder har :D).

Kom nyss hem fran ett besok hos Nicoles pianolarare. Jag och Leon akte dit 10 min innan lektionen slutade och lyssnade pa henne, hon var jatteduktig! (Nicole alltsa, hon hade lektion). Sen efterat pratade jag lite med lararen, for hon ger aven sanglektioner, vilket jag ar intresserad av saklart. Hon var jattetrevlig och jag hade verkligen tyckt om att ta lektioner for henne, men hon tar $30 for 30 minuter, och jag har haft kontakt med en annan sanglarare som tar $35 for en timma, om jag fattade det ratt, och det ar ratt mkt billigare.. men jag ska forsoka traffa henne och se vad hon sager, sa far vi se.

Aker till IKEA  om en timma eller nagot med Maria, blir nog trevligt :) Sen ikvall ar jag barnvakt, men det blir nog mysigt :) Ska val forsoka gora pepparkakshus med Nicole och Tyler nar Michael somnat.. Sen kommer nog Maria for att kolla film med :)



Sa rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0