First Night Boston

Det faktum att jag (och Maria) ar under age har borta har lett til svarigheter att hitta ett bra satt att fira nyar pa. Dock tror jag vi hittat ett bra satt  nu :) First night Boston (sok pa internet om ni vill ha mer detaljerad info) verkar faktiskt vara helt okej, kanske till och med battre an det traditionella nyarsfirandet (festa = dricka, kanske dansa lite, umgas med samma folk du alltid ser). Jag menar, nar kommer jag fira nyar pa det har sattet igen; springa runt och ta del av massa kultur i form av poesi, dans, musik, skulpturer m.m i vantan pa ett mega stort fyrverkeri? Aldrig om jag far gissa. Jag tror det blir kul iaf :) Jag ska aka ivag till Maria runt 3.30, sen aker vi vid fyra och hoppas pa att vi hittar en perkering plats pa south station, nagot som gor mig valdigt nervos. Hall tummarna!

Var hos Maria halva dagen igar. Borjade med att aka till Best Buy for att kopa season 2 0=) .. Imorgon blir det maraton, 13 h One Tree Hill (season 4) visas pa soap net med blickar fran firandet av det 100ade avsnittet. Med andra ord, imorn ska ja hang out with Chad.
Vi var tvungna att ata middag med Marias familj igar... Det var ju.. nastan roligt :P Men vi overlevde. Sen var det ju SNOWSTORM igar med (det ar alltid snostorm nar det kommer sno), sa jag akte hem vid halv nio.


Idag ar sista dagen utav mitt feta liv :D haha! Sen ska jag bli smal ar det tankt - hurra! :D



( Fall Out Boy - Thanks for the memories )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni hade trevligt! Smart tänkt igen. Undra vem du brås på??? :P

2008-01-01 @ 11:34:42
Postat av: syster

Verkar vara mycket att välja på så något har ni förhoppningsvis hittat som passade er. Och hoppas ni hade litet tur i jakten på parkeringsplats.
Gott Nytt År!
Kramar

2008-01-01 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0