Fun Fun Fun

Okej.. Kommer inte skriva ned allt jag gjort de senaste dagarna, for det orkar jag inte, men har hant massa roliga grejer :D


I fredags var vi pa bio, sag Sweeny Todd. Jag sager bara en sak; se inte den filmen, betala iaf inte for det. Assa allvarligt talat, morkare film far du ju leta efter just nu. Handlar om en man som av nagon anledning varit borta fran hemmet i typ 15 ar och nar han kommer tillbaka inser han att hans fru ar dod och att hans dotter ar borta. Sa han borjar doda folk med hjalp av rakblad, nar dom tror at han ska raka dom. Himla bra story, eller hur? Ar ju fran borjan en musikal, vilket gor att det ar massa musik i filmen saklart. Det hade ju kunnat vara positivt, om det inte vore for att musiken var riktigt USEL. Somnade efter halva filmen, men det var pga jag var sjuk. Men iaf.. och inte nog med att filmen var dalig, tack vare att det var den typ av film det var, tro fan att hela bion var oversvammad av Emo's och liknande. Herregud vilket folk jag sag! Blev ju fan raddare for dom an for filmen; satan finns visst inte bara i Sverige.

Sen var det lordag och dags for New York. Vi tog en Chinabus vilket kostade oss $20 och tog knappt 4 h, det var ok. Orkar arligt talat inte skriva sa mycket, men vi akte skridskor vilket var riktigt roligt, gick till Rockafellercenter samt Time Square. Hade en trevlig dag. Motte upp Carina fran orientation och en kompis till henne, vilket var riktigt kul :)
Jag och Maria lyckades aven ga pa fel subway nar vi skulle tillbaka till chinatown och fick vandra runt washington square, vilket var ett aventyr. Kan beratta att dom har en egen triumbage :P



Roligast i New York var dock en man som stannade oss pa gatan och borjade prata om att han letade underklades modeller for Victoria Secret medan han gav oss mossor och smeknamn. Han var riktigt rolig, jag stod dubbelvikt pa gatan och asgarvade. Sjalvklart slutade med att han ville samla in pengar till nagot, och av mig fick han $2, enbart for att han var sa rolig :P



Roligast pa bussen var nar vi gick pa pa morgonen och jag pratade med busschafforen, for jag ville veta nar vi skulle vara framme i NY.

Jag: "When are we supposed to arrive in New York?"
B.C.: *tystnad* - kollar konstigt pa mig
Jag (langsammare): "When are we supposed to arrive in New York?"
B.C.: "ehm..... yes."
Jag: "Ok!"

Sotaste, som om ja ville hamna nagonannanstans :P

Men vi hade roligt iaf.

Sov hos Maria inatt med, och imorse insag jag att jag nog gjort bort mig javligt gravt for typ... ett ar sen? ett och ett halvt kanske.. HAHA! men... det e ju gulligt! Iaf... det gar at bada hall for nagon annan har gjort precis samma sak :D

Nar jag pratade med shomi for nagra dagar sen pa msn knackte hon mitt liv, jag skratta :D ; 

>>Skrika<< - skrikas.blogg.se says:

btw, hur kan du inte fatta vem Chad e, e du seg elle?

Shomi!!=)... says:

azzå..e du störd ..du bah ..ska passa på å umgås me han innan giftermålet...ja bah ..wtf ??...hur fan ska ja fatta att du snaclar om din fantasivärld

>>Skrika<< - skrikas.blogg.se says:

HAHAHAHHAHAHHAHA



Det var roligt :P

I fredags nar vi handlade sa sag jag dom roligaste bananerna nagonsin. Jag tanker inte kommentera dom, ni far helt enkelt se sjalva :P



Fick mejl av min mormor med. Hon skrev att hon kommenterat i min blogg. Herregud, ska lasa det snart.. Hon ar sa hightech. 

Imorgon ar det julafton, hoppas att ni alla far en jatte god jul :) Har ska vi bara ha middag, Maria ska vara med, sen ar det tisdag som galler. 

KRAM pa er
 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Var du förkyld, eller? Jag gillar NY too. David har varit hos mig i dag och bakat lite pepparkakor,men degen var det något fel på, för kakorna smakade pyton sa Lars, och det blir fågelmat istället. Jag har ju inget smaksinne som du vet. Ha det gôtt.
kram
mormor

2007-12-23 @ 21:12:03
Postat av: Nina

God jul och gott nytt år gumman.. Jag tackar så mycket för julkortet också, lr det kanske jag redan har gjort..

2007-12-24 @ 12:44:41
Postat av: kerstin

apropå nedersta bilden på sidan. Du kommer väl ihåg vad jag sa till dig innan du åkte? Good Christmas.
kram

2007-12-24 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0